طرز تهیه میگو با کنگر فرنگی

تبلیغات

طرز تهیه میگو با کنگر فرنگی

شما می‌توانید این غذای غنی از پروتئین را به همراه برنج یا پاستای ساخته شده از غلات کامل سرو کنید.

خوراک میگو shrimp

برای چهار نفر

مواد لازم: یک قاشق غذاخوری روغن زیتون453 گرم میگویک و یک دوم قاشق غذاخوری فلفل قرمز خشکدو حبه سیر خرد شدهدو پیمانه گوجه فرنگی خشکدو قاشق غذاخوری جعفری خرد شدهیک قاشق چایخوری پاپریکایک چهارم قاشق چایخوری نمک28 گرم کنگر فرنگی طرز تهیه:

روغن را در یک ماهیتابه نچسب حرارت دهید. میگو، فلفل، سیر را اضافه کنید و به مدت سه دقیقه هم بزنید. بقیه مواد را بیفزایید و به مدت سه دقیقه بپزید. مرتب هم زنید تا میگو بپزد.

اطلاعات تغذیه‌ای:

233 کالری،6.1 گرم چربی،27.8 گرم پروتئین، 17.9 گرم کربوهیدرات،5.3 گرم فیبر، 172 میلی گرم کلسترول، 3.6 میلی گرم آهن،926 میلی گرم نمک،73 میلی گرم کلسیم

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار